OSRAM bylo Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 13 13:41:51 CEST 2009

Priznam se, precetl jsme si to opakovane, ale presto mi nedoslo v cem je pointa? :-)
KN

>S trochou nadsazky: Provozovat zarivku a jeste k tomu stmivatelnou na
tom co leze z triakoveho regulatoru,  je zhruba totez, jako opravovat
auto ktere proslo v kovosrotu lisem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz