OSRAM bylo Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Srpen 13 13:05:19 CEST 2009

Jen tak k zamysleni, kdyz uz se delaji simulatory zarovek nadupane
elektronikou za neskutecne prachy, nebylo by dobre oddelit elektroniku od
trubice (tedy vymenne trubice) Tedy sokl se zavitem do ktereho by se na 4
koliky strkala trubice... Jeste by se daly menit tvary dle libosti a bylo by
to IMHO ekonomicke I ekologicke. No chapu, proc se vyrobci nepretrhnou :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, August 13, 2009 12:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: OSRAM bylo Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

 13.8.2009, 12:39:55

S trochou nadsazky: Provozovat zarivku a jeste k tomu stmivatelnou na tom co
leze z triakoveho regulatoru,  je zhruba totez, jako opravovat auto ktere
proslo v kovosrotu lisem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
k.novo napsal:

> Nebyt to tak nechutne drahe tak bych tu zarovku kuchnul, tak nejak
> nechapu co na tom muze stat takove silene prachy.

> KN

> v DE som zatial nasiel len tento obchod:
> http://business.lieske-elektronik.de/artikel_655415.htm?pid=1

> Richard Kaliciak

, odpovedeli, ze se tyto usporky prave naskladnili a velkoobchody je mohou
objednavat  a ze je najdu v katalogu v sekci 3.11. Obratil jsme se na
velkobchod a tam mi nabidli