ZCD (Triak - nezastavil se...)

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 13 09:58:46 CEST 2009

Myslim, ze ani jedno, podle meho to dela 50Hz site + mala setrvacnost vlakna rozhaveneho na nizkou tepolotu.
50Hz frekvence, kterou oko dokaze mnimat v jasove slozce jako neprijemne blikani a pokud vlakno svou setrvacnosti nedokaze vyrovnat pokles jasu
vnima to oko jako popisovasne plapolani. Tedy takto jsem si to vzdy vysvetlovval ja. Ono je to celkem jedno, pokud se zarovka dostane do tohoto stavu je jiz za rozumnou spodni hranici stmivani tzn. produkovane svetlo je neumerne spotrebovane energii a z zarovky se stava ohrivac ne zdroj svetla. Uz jsme si objednal tu DIM SORAM , jsem zvedav jak to je u tohoto zazraku a co to vlastne je tech 7%-100% stmivani.

Vcerejsi myslenku jsme hodil na papir
http://files.uloziste.com/5af9fe1d0b87b438/

Co tomu rikate?

PN