[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Srpen 13 04:26:53 CEST 2009

> Takovy prehravac ktery hledam uz hledam vic nez rok, neco ma DreamBox,
> ale to je opravdu jen Box about Dreams, vsude nejake zavady, porad se
> to musi udrzovat, nikdy nic nefunguje jak by melo, ceka se nez to
> komunita opensource doprogramuje, a az uz je to hotove stabilni a
> pouzitelne, tak uz se to neprodava ani nevyrabi :-)

Mene ctete bludy. Pokud se v tom nechcete hrabat (a studovat), tak si
DM nechte od nekoho nastavit, kdo tomu rozumi a pak jede jak vino bez
udrzby :-D Anebo si kupte cinana treba ten Optibox 9500, v tom se
hrabat ani nejde, ma to asi 4MB Flash (misto 50MB flash v Dreamboxu) a
nic na tom nepokazite. Ad neprodava - prodava se stale i DM500(+),
jsou 2 rady, s E1 (PowerPC) a s E2 (MIPS) viz
http://en.wikipedia.org/wiki/Dreambox - tam vidite, ze jedine, co se
neprodava a nevyrabi jsou prvni 2 modely.
---
Ad "cekat na DVB-T - uvedomte si, ze ma byt nejakych 17? kanalu
celkem? Ne kazda TV umi Mpeg4 (=nutnost setopboxu). Kdyz koupite
monoblok 4,3° s parabolou 60, stacite na 19+23E s (twin pro 2, quad
pro 4 prijimace). Mate o nekolik radu sirsi vyber, neboli DVB-T je
socialni vysilani pro chudy (kdo plati TV poplatky, tak by mozna chtel
i kvalitu a vyber).