ZCD (Triak - nezastavil se...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 12 23:39:56 CEST 2009

 12.8.2009, 23:31:57

Podle vnitnich hodiny, ktere si jednou za X period sesynchronizuje se
siti.
Mel jsem presne stejny napad, ale zdalo se mi to prilis komplikovane.
Ani ne tak princip, ale vyladit zapojeni tak, aby nebylo prilis
rozmerne a drahe ale pritom bylo dostatecne spolehlive a
reprodukovatelne. A jeste k tomu z bezne dostupnych soucastek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz