[OT] Jaky HD satelit?

Sudovec sudovec@seznam.cz
Středa Srpen 12 23:13:50 CEST 2009

Aktuálně MUX4 Telefóniky spíš nejde než jde. Pokud vím, tak Plzeň a Brno
nejede vůbec, Praha snad s nějakým nižším výkonem než obvykle a u
Ostravy netuším. Další rozvoj sítě TO2 je ve hvězdách (spíš tedy v
černých dírách ;-) ).

Prima vysílá HD jen v Praze v MUXu 3(b) na k. 46. Jde jen o technický
test, takže zdroj signálu je SD s upscalem do HD. Ale posledních
informací to vypadá, že bude ČTÚ chtít společnosti CDG sebrat licenci na
k. 46 v Praze, takže by to skončilo.

	S.