shanim domaci vratny, pripojitelny na telefonni ustrednu (RJ11)

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 12 16:19:12 CEST 2009

1145/00IPC
 IP DP – 00C ( kamera )
 6.990 Kc !!!
cena 4,5 tisice stoji uplne nejlevnejsi se striskou

Ja nepotrebuji SIP ani kameru, potrebuji nakonektit na DECT base nebo RJ11.

Domaci sady stoji do 500 kc (KONIG), nemaji ale urcite vystup "do
ustredny", co sehnat "konvertor" co misto do sluchatka, tak zvedne
linku, vytoci cislo a je to... Asi upravit nejakou sipuru nebo stary
telefon? Ale komu by se chtelo...

<joke jestli nakonec neni lepsi :-)
http://aukro.cz/item707812272_elektricky_vratnik_tesla.html /joke>

ps: Za cca 5500 bez dane uz jde sehnat
profi Siemens Gigaset DECT vratnik s otviranim dveri a rozsvecenim
svetla a perfektnim vzhledem
http://shop.computershop.cz/eshop/?cls=stoitem&stiid=58863

skoro 4000 + jeste strisku za dratovy ALPHATECH, no nevim, co si o tom
myslite? Ja myslel ze sezenu neco jen na mluveni do jakoby telefonu s
naklady okolo 1000 na chalupu... a ne ze na tom necham tydenni vyplatu
 :-(