Urceni smernice primky z nekolika bodu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Srpen 12 15:00:56 CEST 2009

Taxem to nakonec pres noc vymyslel :-), na kazdou nactenou hodnotu
jsou tam ctyri soucty, jedno nasobeni a jedno nasobeni dvemi, vsechno
celociselne a bez ohledu na pocet vzorku ve "sliding window" (pardon,
nenapada me cesky nazev). Zbytek zaridi konstantni vyrazy.

Ale stejne myslim, ze by to mohlo jit jednoduseji, treba i priblizne,
jenze to uz asi bude nad moje sily...

Ales Prochaska