[OT] Jaky HD satelit?

DeeJay deejay@email.cz
Středa Srpen 12 13:55:18 CEST 2009

Zdravim

superlevny sice neni ,ale mohu potvrdit skvele zkusenosti z provozu po
otravovani s dreamem a IP boxem je tohle konecne neco co bezva chodi. Mame
tam CZ link kartu ,ale jde i sha_re atd.

http://www.parabola.cz/clanky/3469/octagon-sf-918-hd-dalsi-hd-prijimac-s-eth
ernetem/

- co me ponekde zarazi tak dost topi (na druhou stranu jsem vlastne nevidel
sat kterej by to nedelal L

DJ

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, August 12, 2009 1:33 PM
To: 'HW-news'
Subject: [OT] Jaky HD satelit?

Zdravim, nema nekdo osvedceny tip na subj? Lehce zvazuju upgrade satelitniho
vybaveni a presun stavajiciho k rodicum  nechce se mi kupovat standardni
sada - i kdyz za 4.4 litry jako ted v makru s neomezenou kartou to asi po
castech neporidim. Takze kdyz uz, tak nejlepe HD, s nejakou moznosti
rozhrani USB, LAN a nejlepe i zaznamu na ext/int HDD, i kdyz pri cteni
recenzi nabyvam dojmu, ze to funguje vesmes na houby...

Na ne HD je stale dobry DreamSky nebo je neco uz podstatne lepsiho (ale
levneho)?