Ulomene plastove kolecko

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 12 10:36:30 CEST 2009

 12.8.2009, 10:26:09

Supliky, kryty a podobne, byvaji nejcastej z PVC nebo nejakych
kopolymeru s obsahem polystyrenu. To jde lepit dobre. Ozubena kolecka
jsou nejcastej z nylonu. Ten jde lepit jen pri pouziti spec.
aktivatoru ( drahe, obtizne sehnatelne ) a stejne to moc nedrzi.
Jedine co bych zkusil, pokud to je prostorove mozne: praskle dily
prilozit bez lepeni k sobe, a z jedne nebo obou stran zapatlat tavnym
lepidlem. Asi to moc drzet nebude, ale je to rychle a bez dodatecnych
nakladu na nejake specialni vybaveni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz