Ulomene plastove kolecko

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 12 10:11:15 CEST 2009

2009/8/12 Šula Miloš <sula@rps.cz>:
> Ano bile ozubene, ktere vysouva podavac na media.Nevim bohuzel co je to za
> material. Reklamace nepripada v uvahu, je to zpusobeno kopnutim do
> vysunuteho podavace, ktery sice vydrzel, ale zlomil to kolecko.

Hm, před lety byly kolečka kvalitnější, já jsem kdysi ukopnul ten
šuplík, kolečko vydrželo, rozlomil se kus tý ozubený lišty na něm.
Slepit to šlo dobře, akorát to pak při vysuvání v tom místě cukalo.
Pak jsem sehnal šuplík z podobný mechaniky, tak jsem to vyměnil - a
naopak ten svůj slepovanej jsem pozdějc použil na opravení jiný
mechaniky. T.č. jsem byl na praxi v jedný firmě a hrozně se tam
nasmáli, když jsem přijal do opravy mechaniku, která ten šuplík měla
přelomenej vejpůl - paní si asi zavazovala botu, pak se narovnala a
vysunutej šuplík přerazila hlavou. Kolegovům jsem musel vysvětlit, že
náhradní díl mám náhodou doma, jinak bych tý zákaznici samozřejmě řek,
že je to neopravitelný.

Napište přesnej typ, třeba tady má někdo podobnou mechaniku doma s
jinou závadou.

Pavel Kadečka.