Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 12 07:16:16 CEST 2009

2009/8/11 k.novo <k.novo@seznam.cz>:
> K tem Osram usporkam, podle vcerejsi informace primo od Osramu, se  OSRAM DULUX INTELLIGENT DIM prave naskladnily na centralni sklad v CR a velkoobchodni partmneri je mohou objednavat. Nahodne jsem oslovil velkoobchodniho prartnera OSRAM ve svem okoli tj. KVelektro , ale ti zatim neracili odpovedet.

To jako na e-mail? Nevim proč si tolik lidí myslí, že v každý firmě
někdo sedí celej den u PC a čeká až přijde nějakej mejl, aby na něj
moh okamžitě odpovědět. Jestli vod nich něco chci hned, tak tam
zavolám, pak vim hned, jestli v tý firmě někdo aspoň zvedá telefony.

U toho mejlu totiž nikdy nevim, jestli ho vůbec někdo čet (tj. jestli
ta mejlová schránka funguje, nespad omylem do spam koše, nebo majitel
schránky neni na dovolený nebo nemocnej atd.).

Pavel Kadečka.