Doporucte 4x OZ?

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Srpen 11 22:17:48 CEST 2009

OK tak neco do cca 50Kc bez DPH, ale neco za neco
dostupnost v provedeni 4x respektive 2x OZ v jednom pouzdru musi chodit v single supply +11V  a pri zesileni v radu stovek
dokazat mit na vystupu 10V a pri 0 na vstupu  ujizdet na vystupu max cca 100mV
:-)

KN

> Muzete mi doporucit 4xOZ, je to k DAC pro ovladani 0-10V  neco jako
> LM2901, ale s nizsi spotrebou a schopnosti mit na vystupu 10V pri
> napajeni cca 11V? Bezna dospupnost v SMD, cena kolem +- 10Kc.
Je to krute, ale za 10 Kc si moc vyskakovat nemuzete

> Kdyz se jiz ptal nejaka mene zerouci nahrada TLC27x by nebyla?
TLC27Mx, TLC27Lx