OT: Sul do mycky

vostrel@lit.cz vostrel@lit.cz
Úterý Srpen 11 15:19:04 CEST 2009

Sul se pouziva na regeneraci zmekcovace vody, Mam zkusenosti s trochu vetsim
provedenim zmekcovacu, ve kterych je napln katex. Pokud se tam nasype normalni
sul, nebo polska (tabletky v 25kg pytlich) , tak to udela na dne kolem sani kasi
a prestane se skoro rozpoustet. Original sul kasi neudela, ale pekne se postupne
rozpousti. Tak jestli to nebude u mycky taky tak.