OT: Sul do mycky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Srpen 11 15:10:54 CEST 2009

To je nejaka usporna mycka, nam to ty naplne sezere tak za 1-2 mesice, je
fakt, ze se to da nejak nastavit a na minimum to nemam. Spis me tedka trapi,
ze se zase seka hlavni cerpadlo, proste se obcas nerozbehne a musime to
hlidat...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Tuesday, August 11, 2009 2:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Sul do mycky

My jsme kupovali nejakou dedra za 89kc 3 kila . Sice je to palka proti tem
"normalnim" , ale za rok co tu mycku pouzivame jsme to tam lili myslim jenom
jednou na zacatku pouzivani.To same lestidlo myslim, ze se doplnovalo
1x.Myjem tak 1x-2x denne.

snehulak

2009/8/11 Ales Prochaska <prochaska@alsoft.cz>:
> Rozpusti, ale postupne. V te nadobce se udrzuje nasyceny roztok ktery
> se odebira a doplnuje vodou.
>
> Ales Prochaska

>>> chuť...) a to by se mohlo někde usazovat, ale to je na soli většinou