OT: Sul do mycky

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 11 09:55:31 CEST 2009

Teoreticky ano, na druhou stranu ceske normy pro jednou sul prakticky nepripousit nerozpustne prisady v jedle soli tzn. nemel by byt problem ani s beznou soli. V kazdem pripade morska sul se vyrabi stejne jako solivarska tzn. odparem ze solanky (morske vody).

Pro predstavu 50kg solivarske soli stoji necelych 300Kc, kolik ze stoji tablety do mycky? :-)
http://www.solsan.cz/cs/sul-pro-potravinarsky-prumysl/jedla-sul/solivarska-sul-50-kg-%5B42145%5D.html

PN