OT: Sul do mycky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Srpen 11 09:43:13 CEST 2009

Speciální sůl se má používat aby měli výrobci prášků do myček větší
příjmy :-) Jediné co mě napadá je, že do kuchyňské soli se někdy
přidává připravek proti spékaní, snad nějaké vápno nebo sádra (dobrou
chuť...) a to by se mohlo někde usazovat, ale to je na soli většinou
napsáno. Sám tam léta sypu normální sůl a žádný problém.

Aleš Procháska