Total OT: brouk

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Srpen 11 09:36:40 CEST 2009

Hmm nepisete moc veci podle ceho by se dalo chytit aspon co se tyka celedi.

Vzhledem k drevene chate ;-) si tipnu na tesariky a jeden z tech co by
mohl odpovidat je tesarik piluna:

http://www.priroda.cz/lexikon.php?detail=833

Jestli je to on tak mu asi u vas psenka nepokvete... :-( Mam brouky rad
- zvlast kdyz je to jeden z nasich nejvetsich brouku.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4324 (20090811) __________

http://www.eset.cz