LED TV Samsung - resume

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Srpen 10 20:11:58 CEST 2009

Jen tak pro zajimavost ctvrtemu narodu s nejvice stezovateli na svete (podle predvcerejsich Udalosti :-):

1) Navod je k te TV jen na CDcku
2) Na celnim panelu zadny tvrdy vypinac nema. Je tam jen misto, ktereho kdyz se dotknete (asi kapacitni spinac) plni presne stejnou funkci jako standby tlacitko na dalkaci.

Jakub Serych

P.S. Asi jsem v tomto narode cerna ovce, ale presto ji reklamovat nepujdu :-)))