Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Srpen 10 18:56:34 CEST 2009

Tak si kupte Amicu. Indukční mají taky. Nevidím důvod, proč dávat víc peněz
za méně vybavený, jen značkově předražený výrobek.

Rozhodně bych používal indukční, i kdyby to úsporné nebylo - je to věc
komfortu.

Puding jsem samozřejmě vařil, ale nikdy by mě nenapadlo k tomu použít max
výkon:-)

Jinak zrovna tady je zřejmý rozdíl mezi skutečným snížením výkonu na 12 % a
ON/OFF z 37. Na starém vařiči šel dělat puding v tenkém kastrůlku, na novém
je potřeba silný, aby to přerušování zintegroval. Ale stejně to není "ono" -
silné dno prodlouží odezvu.

PH

From: "APA" <navrhpcb@gmail.com>
bohuzel indukcni sporaky od Aeg nemaji motorek na ot. rožně a kdejaká
levná Amica to má :-(

Tak ted fakt nevim, jestli tech 30% za usporu elektriky (nebo az 30%,
spise mene) za to stoji? Vodu na caj stejne budu delat v konvi a ne na
sporaku.

Ps: varil jste nekdy puding? Zkusil jsem to v varne konvi celonerezove
(1800W) a okamzite se to pripalilo, prehrala spirala a pojistka vypla,
takze plnej vykon na indukci na vareni pudinku udela co? Neco
podobneho, ne?