Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 10 18:19:35 CEST 2009

ok, diky za info.

bohuzel indukcni sporaky od Aeg nemaji motorek na ot. rožně a kdejaká
levná Amica to má :-(

Tak ted fakt nevim, jestli tech 30% za usporu elektriky (nebo az 30%,
spise mene) za to stoji? Vodu na caj stejne budu delat v konvi a ne na
sporaku.

Ps: varil jste nekdy puding? Zkusil jsem to v varne konvi celonerezove
(1800W) a okamzite se to pripalilo, prehrala spirala a pojistka vypla,
takze plnej vykon na indukci na vareni pudinku udela co? Neco
podobneho, ne?