Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Srpen 10 12:20:28 CEST 2009

 10.8.2009, 12:10:12

Pokud si pojedete koupit krabicku cigaret do 5 km vzdalene hospody a
pouzijete k tomu T815, take to nebude zrovna efektivni. :-)
Takze, pouzijete-li, pro vasi usporku nejakej primerenejsi triak nez
16A BTA16, treba ST Z01xx, urcite protopite mene.
A pokud by jste chtel opravdu setrit, neni treba budit triak stale ale
staci pulsem cca desitky us.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz