LED TV Samsung - resume

Horky Ales PENAM HorkyA@penam.cz
Pondělí Srpen 10 10:37:14 CEST 2009

Ale je možno televizi v módu kdy reaguje na dálkové ovládání považovat za vypnutou?
Není náhodou televize vypnuta pouze když ji vypnete vypínačem na čelním panelu?

Horký Aleš

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of V P
Sent: Monday, August 10, 2009 9:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED TV Samsung - resume

Uz to tu sice padlo, ale v tomto pripade je to naopak. Cvakani vypnute TV neni bezny provozni hluk, vypnute televize jsou celkem bezne zticha, takze pokud na to nemaji v manualu upozorneni, je to duvodem k reklamaci. Podobne jako protekani vody vypnutou myckou, nebo treba piskani odflaknute civky pulzniho zdroje v televizich nejmenovane znacky.

V.