Lze v CR koupit OSRAM DULUX INTELLIGENT DIM?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 10 09:57:38 CEST 2009

No problem je kdyz nejak neni videt alternativa.

Nejak jsem nenasel dostatecne spolehlivou "usporku" nez jsou ty longlife
  OSRAM s 500.000 on/off. Velmi rad bych kupoval nekde jinde nez v
Globusu kde je maji za cca 300Kc kus. :-( Na druhou stranu opravdu
dlouhodobe sviti bez nejakeho cernani. Prvni jsem kupoval do koupelny,
kde neni okno a rozsveci se opravdu casto a zatim bez zavahani.

To same je s temi predradniky Quicktronic. Behaji zatim naprosto
fantasticky, nehrejou, ale normalni sehnatelnost je prakticky nulova.

Skoro premyslim napsat nejaky mail na nejake "odpovedne misto" mimo CR.
Kdyz se s nama zastoupeni nechce bavit. Obcas to pomaha.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4320 (20090809) __________

http://www.eset.cz