Mereni spotreby (proudu) v case na 230V?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Srpen 9 16:01:28 CEST 2009

Farnell bohuzel ma az to 15A , 6A v nabidce nemaji.
Jde tim promotat vlastni drat o vice zavitech nebo musi proud prochazet
skrzeva tech 6 nohou, ktere tvori primar?
Pri trech zavitech je plny rozsah +-5A
Horsi to je s prevodem 41,6mV/A pokud to tedy spravne chapu 124.8mV/A
pri trech zavitech.
Jaky je spodni merici rozsah, tedy jaky proud se tim da jeste zmerit?

WS

>na male prudy a napatia LTS 6-NP alebo LTS 15-NP
http://www.lem.ch/hq/en/component/option,com_catalog/task,displaymodel/id,90.37.09.000.0/
Meriam s tym aj este mensie prudy s troma extra zavitmi (plny rozsah
ca.
1A). Maju ich v kusovke napr. vo Farnelli ako som bol byval spominal.
b.