OT: vaha na baliky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Srpen 9 15:41:50 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 9.8.2009 od Jan Galuszka:

> Tys me odhadnul, ze to i me zvazi. Ale ktera balikovka by me
> odeslala?

:-) Ale jo, balikovky umeji i tezke zasilky, neboj se :-)

> Diky za link, to je na 99% to co potrebuji.

> Mozna jeste nekdo hodi dalsi link. Pressel je znamy dosti vysokymi
> cenami.

Takove vahy se v techto cenovych relacich pohybuji i normalne, takze
si troufnu rict, ze nejak znatelne levnejsi nesezenes.

PS: On ten Pressel ma ty krabice drazsi, nez je maji jinde, treba
Servisbal apod. Jenomze ono to neni jen o cene, protoze ta krabice od
Presselu je uplne o necem jinem nez ty ceske. Slozit to jde nadherne,
presne to zapadne, nikde se neporezes a nemusis uklizet svincik po
neodstranenych vyrezcich, ktere mely zustat ve fabrice. Ano, treba
vyplnovy material je lepsi koupit jinde, ten ma vazne predrazeny, ale
krabice predrazene nejsou vzhledem ke kvalite.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz