Mereni spotreby (proudu) v case na 230V?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Srpen 9 12:40:44 CEST 2009

myslim si ze rozumna alternativa k prudovym sondam pre takyto druh
pouzitia su elektronicke meracie transformatory, pozrite sa napriklad po
produktoch firmy LEM. Frekvencny rozsah DC-200kHz prudove rozsahy od
100-viek mA az po kA. Vyssiu citlivost dosiahnete pridavnymi zavitmi cez
dieru ktoru tam mat pripravenu. Predava ich napriklad Farnell.
Vid. http://www.lem.ch/hq/en/content/view/269/206/
Pouzivame ich v praci na vsemozne ucely (od merania prudu logiky 3.3V az
po meranie katodoveho prudu klystronu na potenciali 100kV) a som s nimi
velmi spokojny.
b.