Re: Kde koupit kyselinu askorbovou - Vitamin C (větší, např. 1kg balení)

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Sobota Srpen 8 14:12:14 CEST 2009

Zdravím!
Můj táta měl veliké balení asi od nějakého veterináře nebo zemědělce (ale je
to asi tak přes 20 let). Dávalo se to zvířatům do krmení. Tak zkuste
prodejnu pro zemědělce.

Jirka

----- Original Message -----
From: "APA" <navrhpcb@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 08, 2009 1:04 PM
Subject: OT: Kde koupit kyselinu askorbovou - Vitamin C (větší, např. 1kg
balení)

Kde koupit kyselinu askorbovou Vitamín C /  C6H806 - ale větší, např.
0.5, 1kg balení?

Zatím jsem našel jen 1/10 kg čisté balení po cca 60 Kč (nemám s čím
srovnat, zda je to moc nebo málo).

Ale třeba existuje i větší balení, a možná někdo ví, kde?

Odpověď privátně, je to OT...

kw: Vitamin C /  C6 H8 O6 / kyselina L-askorbova