LED TV Samsung - resume

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Srpen 8 13:13:59 CEST 2009

Není nad to mít prodlužovačku s vypínačem a vše na TV stolku vypnout
jedním stiskem :-) Já na to stejně nekoukám každý den, tak 1x do
týdne...  Pokud by to cvakalo, tak bych na to zavolal opraváře, už z
principu, že by mě zajímalo, jak to dopadne... Kdysi jsem tu řešil
DVD, to jsem zapínal 1x do roka a jak to bylo stále pod proudem, tak
vyschl kondík :-(

---

Trochu jiné téma:
Mám i UPS (jednoduchý BackUPS) a je problém, při připojení některe
spotřebiče bzučí a vypadá to, že trpí... Je to lichoběžníkovým
průběhem, nebo podpětím nebo čím?

Jednou se mi stalo, že běželo takové světélko s zářivkou, co se
rozsvěcelo automaticky po zapnutí TV zřejmě výbojem magbnetismu v té
TV (sloužilo jako protisvětlo pozadí), bylo to na UPSce (a vypli proud
na několik hodin) a celé to světélko vyhořelo, uplně zkroucený plast a
smrad, ještě že jsem nevyhořel!

Můžete to někdo popsat, kde je problém? Přece jen UPS se sinus
průběhem jsou poměrně hodně drahé...
---------
Zkoušeli jste příkon UPS na prázdno? Já to zkoušel kdysi (vizuálně) u
BackUPS PRO a poměrně hodně to točilo hodinami :-(