LED TV Samsung - resume

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Srpen 8 10:36:33 CEST 2009

Nevim proc tahle debata vznikla, ale me cvakani te televize fakt nevadi. Jednak u ni nespim a jednak mam po celodenni sichte takove spani, ze i kdybych u ni spal, absolutne by mi to nevadilo. Ba naopak, jako kluk jsem v pokojicku mel pendlovky po babicce a kdyz jsem se pak prestehoval dost dlouho jsem si zvykal na usinani bez jejich tikani.

Jakub Serych