LED TV Samsung - resume

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Srpen 7 15:17:17 CEST 2009

Důležitéje, zda-li je obraz synchronní s obrazem. Při zpracovávání
digitálního obrazu (včetně analogového při převodu z 50 -> 100Hz)
dochází ke zpožděním, pro zpracování audia také, tak je to třeba
kompenzovat (většinou audiem, je rychlejší). Není vyjímka že co zdroj,
to jiná kompenzace. Skart je technoligicky zastaralý, je už jen z
historckých důvodů. Za několik málo let již nebude. Možná v Holansku,
tam je 97% příjmů z kabelu (alespon v okolí Edimburgu ('s Hertogen
Bosh), nebo tak nějak) a FULLHD tam moc nemají  Ale jednou jsem tam
spatřil i na střeše TV anténu!.
ced