LED TV Samsung - resume

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Srpen 7 12:15:25 CEST 2009

2009/8/7 jan.kuba <honza.kuba@gmail.com>:

> Ja videl v nejakem klipu od Samsunga, ze skutecne rozsvecovani je rizene
> dynamicky  ...

No mě by zajímaly dvě věci:

1) pokud je teda podsvětlení LED řízené podle toho, co je na
konkrétním místě zrovna zobrazeno, jak je to v praxi - to si říděj
každou LED zvlášť? Nebo je o po nějakejch sekcích - čtvercích? Pak by
moh bejt znát nějakej přechod mezi shaslou a rozsvícenou oblastí.
Jedině, že by to rozsvícení bylo postupný, tj. uprostřed toho čtverce
největší a směrem ke kraji by sláblo.

2) úmrtnost LED, tj. jak to bude vypadat, když budou LEDky postupně
chcípat, resp. ani to nemusej bejt ledky, ale třeba studeňáky apod.
Asi pokud těch LEDek neumře moc na jednom místě, tak by to nebylo
poznat. Neříkejte mi, že LED je věčná, co se může pokazit, to se
pokazí ;)

Pavel Kadečka.