LED TV Samsung - resume

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Srpen 7 08:59:28 CEST 2009

Výstup scartu bude jen a pouze z analogových zdrojů. Důvod je ten, že
SCART není navržen k tomu, aby přenášel HD obraz, tak na co přenášet
zvuk? Franta Zákazník by si stěžoval, že nejde obraz ...

TV by mohla mít analogový zvukový výstup zvaný monitor či výstup na
sluchátka (pokud se ještě dělají - konektory a místo na PCB je drahé).
Někdy je to jeden a ten samý výstup.
ced