Bistabilni rele terminologie?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Srpen 6 12:02:25 CEST 2009

jak tady sleduju, je s vykovejma bi.relatkama problem. neslo by tedy pouzit to "na hrani" + ho
potlustit normalnim ? asi to neni dobre reseni do seriovky, ale pro okamzitou aplikaci by to mohlo byt reseni.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Thursday, August 06, 2009 11:03 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Bistabilni rele terminologie?

No jo, ale to je takove sranda rele na hrani, ta ma spinaji 16A a TME nic takoveho nenabizi.
Pro predstavu obratil jsem se primo na SCHRACK CZ a pani bezelstne priznala, ze bistabilni rele jeste nikdy zadna nevidela neb to zatim neprodavali. Podobne Enika, bistab rele nabizime, ale nemame, pokud jich chcete 4000ks tak vam je dovezeme jinak je sice nabizime, ale jaksi teoreticky :-) Nakonec jsem je horkotezko sehnal za cca 80Kc/ks s dodanim do 4 tydnu. (2civky 12V prepinaci 16A)

Znaceni kontaktu, pohled na vyvody  v levo ovladani civek stredove kontaky (privod)  znacen  11 nalevo od stredoveho 12 napravo od stredoveho  14 Pricemz stredovy kontakt je kreslen v poleze spojeno s levym vystupnim kontaktem, z cehoz usuzuji, ze A2 zapne vyvod 14 a A1 zapne vyvod 12. Nicmene ....

Tomas

> jsem si ted "na hrani" koupil bis. rele v TME AZ850P2-5 do druheho dne doma, cena 50kc.
pdf s popisem je tady http://www.zettlerelectronics.com/cms/front_content.php?idart=10&lang=10&where_serie=AZ850&where_kontaktbestueckung=&where_ansprechleistung=&where_i_max=&Button2=++OK++
a nechat najit "AZ850" .
tomik.