Nastaveni Jimma - O2 (SPT Telecom + Eurotel) zdrazil o 1000%

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 5 23:38:52 CEST 2009

Jednou jsem si trikrat tuknul a kredit byl pryc do minusu a prepaidka
zablokovana, ale pokud mate cas neustale sledovat jak zase zmenili
zpusob tarifikace za objem/cas apod., tak proc ne, nekdy tam byvaji
"akce", obecne je to v tom APN