Spotreba ATtiny v pwr-down mode

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Srpen 5 16:02:08 CEST 2009

mam v jedne aplikaci mega 1280, bezi na 1MHz. Pokud je ve sleep modu, bezi
citac na ktery je pripojeny 32kHz krystal a bezi SW RTC, je pustena vnitrni
reference (kvuli BODu), je zapnuty LCD kontroller, refresh 53Hz a jeden
systemovy citac s prerusenim 5ms a ma to spotrebu 12uA (0,012mA) vcetne
svodu filtracnich keramik. (mereno multimetrem za 500kc)
Takze urcite jde docilit minimalni spotreba, vam to asi nechodi do sleepu.

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "Rosko, Peter" <Peter.Rosko@siemens.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 05, 2009 3:51 PM
Subject: RE: Spotreba ATtiny v pwr-down mode

ale pouzitim wdt sa spotreba znizi na cca 1/3 oproti internemu
oscilatoru.
nasiel som jednu chybu, komparator je defaultne zapnuty, ale na spotrebe
to nijako nevyskocilo.
zmena z PCINT na EXTINT nepomohla taktiez.

co ma vsak zaujalo je poznamka o tom, ze piny by mali byt v hiZ. vtedy
vsak lietaju. nezapojene piny mam nakonfigurovane ako vstupy v
pull-upami. ci je to zle?

vyskusam to z inym typom tiny, uvidime

p.rosko