Spotreba ATtiny v pwr-down mode

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Srpen 5 16:01:51 CEST 2009

hi-Z je opravdu poněkud pochybné doporučení:-) Ale celkově je mi divné, proč
Vám to tolik žere. I podstatně větší AVR mohou bez problému jet měsíce na
malinkou baterku, s průměrnou spotřebou v řádu desítek mikroampérů. Není v
tom zahrnuto i blikání s LEDkou?

PH

From: "Rosko, Peter" <Peter.Rosko@siemens.com>
ale pouzitim wdt sa spotreba znizi na cca 1/3 oproti internemu
oscilatoru.
nasiel som jednu chybu, komparator je defaultne zapnuty, ale na spotrebe
to nijako nevyskocilo.
zmena z PCINT na EXTINT nepomohla taktiez.

co ma vsak zaujalo je poznamka o tom, ze piny by mali byt v hiZ. vtedy
vsak lietaju. nezapojene piny mam nakonfigurovane ako vstupy v
pull-upami. ci je to zle?

vyskusam to z inym typom tiny, uvidime