Oprava pracky electrolux EWT 1015

Ales Filip nostromo@khnet.info
Středa Srpen 5 14:34:45 CEST 2009

Dobrý den,

Takhle jsem to myslel, jestli jde ten jazýčkový kontakt (i se sklem :-)
vyndat ven, a vyměnit. V tom případě bych ho vyměnil, a neřešil to. V
některých zařízeních, která jsem opravoval byla ta skleněná trubička
zalitá buď přímo v tom plastu, nebo tam byl žlábek, v něm trubička, a
zalité nějakým materiálem od tvrdosti žvýkačky, do tvrdosti epoxydu.
Potom se to blbě "vydloubává"

S pozdravem,

--
Ales Filip      ICQ:64650313