Dvojnasobne vedenie NN do RD

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Středa Srpen 5 14:19:17 CEST 2009

> Jestli to chápu dobře, tak jde jen o to, jak se podělit o energii
> spotřebovanou ve společných prostorech? Jsou tam jen světla nebo i

Ano, spravne.

> něco složitějšího, tj. například nějaká elektronika - automatika kotle
> apod.?

Urcite tam bude elektronika, ale aj UPS pre kriticke zariadenia,
z toho pohladu pripadne kratsie prerusenia budu akceptovatelne.

> Pokud by to byly jen žárovky, tak by to znamenalo mít jich sudej počet
> a rozdělit je napůl mezi oba přívody. Samozřejmě, musí se svítit
> stejně oběma polovinami žárovek.

Napadlo mi medzi casom, ze by sa to prepinanie dalo riesit
elektromerom s impulznym vystupom (su nejake hotove?),
pripojit na binarny citac a pri dosiahnuti vhodnej hodnoty
prepnut F/F na opacny privod, pripadne pouzit prve attiny
zo suflika :-)

Pozna niekto jednoduchsie riesenie?

Vdaka

Lubos