Geopatogenni zony

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Srpen 5 14:05:59 CEST 2009

Já s váma souhlasím. jen jsem naznačoval, že tomu co se říká
geopatogenní zona nemusí být nějaká jiná forma energie, ale může to být
zcela běžně známá forma energie, ale lokálně jinout strukturou. To je to
co nevíme. Nejde detailní popis interakce s něčím tak relativně složitým
jako člověk, ale o sílu jako takovou.

Například váš příklad s trojejbusovým vedením.

Vedení existuje, protéká proud.
Toto vedení prokazatelně podle součastných vědomostí emituje vlastní
elektomagnetické pole, které se šíří po po okolí, přičemž intenzita
klesá s druhou mocninou. Toto pole ovlivnuje a je ovlinováno dalším
elmag. polem a vodivými objekty. Je to prokazatelné měřitlené a hle,
teorie o tom že kolem vodiče se vytváří elmag. vlnění je na světě :-)

No, změřit proud báze snad také dokážete :-)

U gravitace také známe jen projev této síly.

Co jsem chtěl říci;
Existuje nějaký důkaz existence projevu geopatogenní zony, at jako
"neznámá forma" energie, či podle součastných fyzikálních pravidel tak
jak je známe? Jde jen o projev. Nemusí to být zrovna detailní popis
včetně vlivu na člobrdu.

Mimochodem, jedná se o ten samý pokoj, ke kterému jsou náhodně
přikládány plastové a vodivé trubky s a bez (proudící, stojaté) vody  a
je udělán pokus na statidkicky významném vzorku? Jsme v novověku, ne ve
starověku, tak trochu vědecké podání by neškodilo. nebo se snad dnes
léčí cotojezanemoc rtutí? Jeden pacient to i přežil :-). Před těmi pěti
mrvolkami.

ced