Dvojnasobne vedenie NN do RD

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Středa Srpen 5 13:36:03 CEST 2009

Nazor pana, ktory robil projekt a bude revidovat beriem
s rezervou, zapojenie spolocnych priestorov vyriesil privodom
z blizsieho bytu a vyjadril sa, aby si to ti znami urobili
po svojom.

Zaujima ma skor nazor ludi od fachu, ktori maju v zivote
trosku viacej ambicii, nez to cele natvrdo zadrotovat
a riesit systemove chyby kazdomesacnym riesenim kto kolko minul
na spotrebe pre spolocne priestory.

Tym samozrejme nie je vyriesena este otazka, ci je spolocna
hlavna rozvodna skrina pre oba privody od elektromerov kosher.
Elektromery uz su davno namontovane o kusok dalej a riesit
duplicitny kabel tym nema zmysel.

Vdaka

Lubos