large NAND FLASH

Michal Krestan krestan@hw.cz
Středa Srpen 5 13:22:28 CEST 2009

Resim tu ted jednu aplikaci, kde by bylo vhodne pouzit nejakou velkou NAND flash pamet o velikosti 32Gbit. Jelikoz jsem tento obvod samotny nikdy nepouzival, tak se chci zaptat, zdali s tim ma nekdo zkusenost. Jde mi hlavne o to, jak se lisi pameti od ruznych vyrobcu a zdali jsou snadno zamenitelne. Problem je, ze tato aplikace neni urcena pro vyrobu tisice ks a sehnat pameti v kusovem mnozstvi je temer nemozne, nebo stoji pres 50USD/ks. Napadlo mi pro par ks vytahnout pameti z usb flash disku, ktery je cely za tretinu ceny. Dale me zajima, jak hodne je nutne osetrovat vadna data? Deje se tento jev u pameti techto velikosti velice casto? Pokud by mi nekdo doporucoval pouzit neco jineho, jako napr. celou pametovou kartu, atd, tak to v teto aplikaci neni reseni.

                Michal