spiklenecke teorie

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 5 11:38:37 CEST 2009

Dne 5. srpen 2009 9:32 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw@seznam.cz> napsal(a):
> Tohle jsem jeste neslysel, ale doneslo se ke mne ze WTC a okolni mrakodrapy

ze 8 udajnych unoscu z toho letadla bylo/je zivych a Usama uz davno na
webu f bi neni spojovan s 11/9 neni bez zajimavosti.

> nespadly po narazu letadel ale ze to byla rizena demolice.

O WTC7 se to vedelo jeste predtim, nez spadla, to snad ani nikdo nikdy
nezpochybnoval. A co toto
http://911blog.yweb.sk/686/Slovenska-televize-odvysilala-zpravu-o-objevu-termitu-ve-WTC.html

> A taky jsem cetl ze lod ktera se kdysi potopila nebyl Titanic a ze slo o pojistovaci
> podvod ktery se "trochu" nepovedl.

Vrak byl ale nalezen a co zachraneni lidi, snad ne podvrh jak s letem
Oceanic? :-D

Ale tady je technicka debata a proto me zajima, zda lze tavit ocel pri
650°C anebo zda uz nekdy spadl barak po malem pozaru viz WTC7, do
ktereho zadne letadlo nenarazilo :-)
http://911.yweb.sk/roztaveny-kov.html - ze Youtube tyhle videa maze,
snad to neni konspirace. Nesmi se to asi rikat