zadost o pomoc - nabidka prace (vyvoj HW a SW)

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Středa Srpen 5 11:17:36 CEST 2009

Zdravim,
obratil se na nas jeden clovek s problemem jehoz popis je uveden nize.
I kdyz se mi jevi reseni problemu jako pomerne jednoduche nemame nyni
cas..
Pokud byste meli nekdo o projekt zajem, obratte se prosim primo na mail:
geotrend(zavinac)geotrend(tecka)cz. Ke konci popisu je jeste jeden dotaz
tykajici se volatile "paměťové karty SRAM typ SMC-512AJ".
Pokud napisete reakci do konference tak mu to zitra preposlu..

Diky

Zdravim
P.