Geopatogenni zony

Milan B. milan@bastl.sk
Středa Srpen 5 11:00:05 CEST 2009

Josef Stengl wrote:
> Neříkám že neexistují, ale on už je někdo změřil či popsal tak, aby to
> obstálo vědecké oponentuře? Tedy on už někdo přišel na to co to je, nebo
> geopatogenní zocy jsou  pořád ve fázi fádních teoretických úvah s velmi
> experimentálním způsobem detekce (o měření zde nelze vůbec mluvit)?

Clovek ako taky je veeelmi zlozity elektricky system (okrem ineho), a
asi tazko ho z tohto pohladu opisat podobne jednoducho ako obvod s
baterkou, ziarovkou a vypinacom.

Elektricke a magneticke polia, vodive materialy v blizkosti cloveka -
toto vsetko cloveka ovplyvnuje. Ci uz je to vedenie VN nad strechou,
narusena homogenita magnetickeho pola (geopatogenne zony), zelezo v
paneloch - toto vsetko nejako ovplyvnuje nas elektricky system. Ake su
dosledky, to je ina otazka .... ale viem si predstavit (napriklad) , ze
slaba zmena v elektrickej aktivite moze mat za nasledok mierne narusenie
nejakej rovnovahy, co moze mat za nasledok (napriklad) vyssiu nervozitu,
co ma za nasledok zvysene vylucovanie nejakych hormonov, co ma za
nasledok zvysenu aktivitu nejakych organov, co ma - z dlhodobeho
hladiska - za nasledok zhorsenu funkciu tychto organov - a mame chorobu.
A vy chcete dokazat, ze za to moze trolejbusova linka vo vasej ulici ...
hmmm

S meranim a jednoznacnym urcenim vplyvu bude podla mna ten problem ze
clovek je prilis zlozity system a nie je mozne identifikovat a merat
ten-ktory elektricky jav jednotlivo. (To je ako chciet zvonku zmerat,
ako ovplyvni magnet v blizkosti I7 bazovy prud tranzistora Q17652),
preto sme odkazani na vonkajsie prejavy a statisticke metody, casto
zalozene na subjektivnych pocitoch. Napriklad preco sa mi lepsie spi v
jednej izbe a horsie v izbe s vodovodnym potrubim v stene?

Jednoduche odpovede typu "geopatogenna zona = rakovina stredneho ucha"
su urcene pre jednoduchych ludi, vacsinou su velmi zjednodusene a
postupnym predavanim z jedneho doveryhodneho zdroja druhemu aj znacne
skreslene ... osud ludovych povesti.

A tvrdenim "nevieme zmerat = neexistuje" sa dostavame niekam do stredoveku.

Maxwellove rovnice nestacia?

-m-