Geopatogenni zony

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Srpen 5 10:22:09 CEST 2009

Jen by mě zajímalo ta jistota, že studnaři zaměřují zdroje vody podle
geopatogeních  zon? Jejich víra, či víra někoho jiného? Vaše? nějakého
jedince, který se snaží zviditelnit a není ochoten to udělat tím
pracnějším způsobem (učit se, zužitkovat, něco vytvořit, nebo tím
běžnějším, něco zničit)? Proč by to nemohlo být za pomoci již známých
sil (možno vyjma snad slabé jaderné interace), které mají vliv na
člověka a někteí jedinci jsou sto toto ovlivnění rozlišit? Proč ne třeba
čichem?
Más snad hypotéza většího významu než teorie?

ced