Geopatogenni zony

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Srpen 5 09:42:28 CEST 2009

Neříkám že neexistují, ale on už je někdo změřil či popsal tak, aby to
obstálo vědecké oponentuře? Tedy on už někdo přišel na to co to je, nebo
geopatogenní zocy jsou  pořád ve fázi fádních teoretických úvah s velmi
experimentálním způsobem detekce (o měření zde nelze vůbec mluvit)?
Je to dotaz, tak ne aby se zde strhla přednáška o víře v tyto energie a
o tom jaký jsem to naprostý ignorant, je to přeci zcela všem zvevné
(NIKDO je mé třetí jméno :-), přece by se nemýlilo tolik generací ...

Stačil by popis jako o gravitaci. U ní také pořádně nevíme co to je a
hledá se graviton, ale působení síly jako takové je docela dobře
zdokumentované.
ced