Geopatogenni zony

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 5 09:34:56 CEST 2009

Stojaté vlnění nebo elektrostatický potenciál je měřitelný a užívá se u
geologického průzkumu. V AR, tuším rok 82 nebo tak nějak, vyšel článek s
úpravou FM přijímače, který se pak dal použít na detekci nehomogenit
podloží. Více viz to AR.

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>

Mám.
Je možno prokázat výskyt/působení geopatogenních zón nějakou známou
fyzikální veličinou ? Měřením některé energie ?
Pokud ano, proč nejsou na trhu spolehlivé měřicí přístroje ?
Pokud nikoliv, jedná se o psychickou záležitost a jako taková budiž
posuzována psychology, architekty, urbanisty a nikoliv šarlatány se
siderickými kyvadélky.
Omlouvám se za poněkud strohou odpověď ale tato problematika (zejména však
kšefty na ni nabalené) mne vytáčí doběla.

L. Kručinský