Potiz s pocitacem

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Srpen 5 08:10:14 CEST 2009

U toho paskalu stacilo upravit knihovnu crt.pas nebo patchnout primo
zkompilovany exe soubor.

Jinak SW zpomalenim modernich PC se zabyva tato stranka .

http://www.geocities.com/kulhain/

Podle me nejjednodussi to bude prenastavit na nizsi frekvenci . Nam
behala nejaka 486DX2 snad na 20mhz ale musela k tomu byt vhodna deska.

snehulak