Potiz s pocitacem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Srpen 5 07:32:29 CEST 2009

> Dobre ranko,
>
>     to zkusime, ale az se vrati sefix, drive to neni mozne. Program je z
> roku 1990 tak uz ma pravo na to, byt zastaraly. Tedka budu hledat to,
> jak "deturbovat" pocitac :-)

Kdysi jsem viděl úpravu na "deturbaci" počítače. Byl to kousek hardware,
obsahující tuším nějaký čítač a pomocnou logiku a dělal to, že generoval
nadbytečné wait-stavy na sběrnici. Tuším se to vkládalo do obyčejné ISA
pozice. Bylo to původně určeno ke zpomalování "nehratelných" her :-).
Ale bylo to dosti dávno, právě někdy v době 386/486. Možná by to šlo ale
pohledat...
   S pozdravem Pavel Troller